چطوری میشه

استراتژی های آسان درآمدزایی وردپرس

استراتژی های آسان درآمدزایی وردپرس

به‌خوبی وارد سال جدید شده‌ایم، به این معنی که زمان آن رسیده است که تصمیمات خود را به خوبی انجام دهید تا برای خود و کسب‌وکارتان خوب عمل کنید. اگر سایت خود را از ابتدا ساخته اید، جریان ترافیک خوبی دارید و اکنون به دنبال استراتژی های کسب درآمد وردپرس هستید، در جای درستی هستید.

موارد بیشتری وجود دارد. همانطور که در استراتژی های مختلف کسب درآمد وردپرس تحقیق می کنیم، گنجینه ای از نکات را کشف خواهیم کرد که می توانید از آنها برای افزایش تعامل در سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید این پست را به عنوان یک رویکرد دو جانبه برای کسب درآمد از وردپرس در نظر بگیرید.

اولین نکته مهم این است که از روش هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما هماهنگ باشد. چگونه از استراتژی های کسب درآمد وردپرس خود بیشترین استفاده را می کنید؟

یک نکته سریع دیگر: ما بر روی وبلاگ‌های وردپرس خود میزبان (WordPress.org) تمرکز می‌کنیم و نه وبلاگ‌های رایگان WordPress.com، زیرا این وبلاگ با محدودیت‌هایی در حد کسب درآمد همراه است.

اگر کمی کنجکاو هستید، وبلاگ های بسیار موفق شامل مواردی مانند HuffPost (تخمینی 14,000,000 دلار در ماه)، Moz (تخمینی 4,250,000 دلار در ماه) و TechCrunch (تخمینی 2,500,000 دلار در ماه) در میان دیگران است. و بله، به دلار آمریکا است.

در حالی که مقدمات در راه نیست، اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه در 48 ساعت با وردپرس درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد از سایت وردپرس خود، در اینجا چند استراتژی وجود دارد که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

برای کسب درآمد از سایت وردپرس خود، در اینجا چند استراتژی وجود دارد که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

1. تبلیغات

از روزهای گذشته، بخش تبلیغات همیشه درآمد زیادی داشته است. بر اساس گزارش emarketer.com، تبلیغ‌کنندگان در سراسر جهان بیش از 220 میلیارد دلار در سال برای تبلیغات دیجیتال خرج می‌کنند.

این یک تغییر بزرگ است، موافق نیستید؟ اگر ترافیک خوبی دارید، می توانید در کمترین زمان دلار را جمع آوری کنید. اما چگونه شروع می کنید؟

خودمدیریت در مقابل شبکه های تبلیغاتی

برای شروع، دو گزینه تبلیغاتی در دسترس شماست. می‌توانید شبکه‌های تبلیغاتی مانند Google AdSense for WordPress را انتخاب کنید. این فقط یکی از بسیاری است – بینگ شبکه تبلیغاتی خود را دارد، مانند فیس بوک، یاهو و آمازون. برای داشتن یک لیست گسترده، کافی است «شبکه‌های تبلیغات» را در Google جستجو کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است.

از طرف دیگر، می‌توانید تبلیغات خود را میزبان کنید. شما تبلیغات، هزینه ها، نحوه و مکان نمایش هر تبلیغ را در میان موارد دیگر انتخاب می کنید. برای فروش تبلیغات خود مدیریتی، معمولاً ساده‌ترین راه برای استفاده در افزونه‌های مدیریت تبلیغات در دسترس برای وردپرس است. یا از طریق یک سرویس شخص ثالث مانند BuySellAds برای مدیریت نقاط تبلیغاتی موجود بروید.

گفته شد، تفاوت اصلی بین شبکه‌های تبلیغاتی و تبلیغات خود مدیریتی در سطح بالاتری از کنترل است که با شبکه دوم از آن لذت می‌برید. به عبارت دیگر، شبکه‌های تبلیغاتی معمولاً آگهی‌هایی را به خوانندگان شما نشان می‌دهند که بیشترین ارتباط را با سابقه مرور اخیر آنها دارند. اگر کاربر قبل از ورود به سایت شما به جواهرات نگاه می کرد، به احتمال زیاد آگهی مربوط به جواهرات را مشاهده می کند، حتی اگر سایت شما تماماً در مورد اتومبیل باشد. در مورد تبلیغاتی که شبکه تبلیغاتی در سایت شما نشان می‌دهد، کنترلی ندارید.

موضوع با تبلیغات خود مدیریتی کمی متفاوت است، شما تبلیغاتی را می فروشید که با مخاطب هدف شما هماهنگ است. بنابراین، به جای نمایش تبلیغات جواهرات، تبلیغات لوازم یدکی خودرو، روغن موتور و غیره را نشان می دهید.

هر گزینه تبلیغاتی مدل های قیمت گذاری متفاوتی دارد. اکثر شبکه‌های تبلیغاتی معمولاً مدل CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را ارائه می‌کنند، که به این معنی است که شما برای تمام کلیک‌هایی که ایجاد می‌کنید پول دریافت می‌کنید. بسته به موقعیت مکانی، می توانید بین 0.02 تا 15 دلار به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید.

با حجم بالای ترافیک، می‌توانید با شبکه‌های تبلیغاتی کاملاً قتل عام کنید، در نظر داشته باشید که مدل‌های تبلیغاتی دیگری ارائه می‌دهند. تبلیغات خود مدیریت معمولاً نرخ تبلیغات بالاتری را جذب می‌کنند، زیرا شما اساساً فضای تبلیغاتی را با هزینه ماهانه ثابت به مشاغل علاقه‌مند می‌فروشید.

موضوع تبلیغات گسترده است، اما از آنجایی که یکی از پرسودترین استراتژی‌های کسب درآمد وردپرس است، ارزش وقت گذاشتن را دارد.

2. بازاریابی وابسته

affiliate summit west 2017
Affiliate Summit West 2017

بازاریابی وابسته بسیار شبیه تبلیغات است. شما برای ارسال یک مشتری علاقه مند به تاجر درآمد کسب می کنید. به‌جای دریافت پول برای کلیک‌ها و نمایش‌ها، برای تمام کارهای سخت خود کمیسیون دریافت می‌کنید.

در حالی که بازاریابی وابسته برای یک مبتدی عالی به نظر می رسد، اما درک آن آسان است. بر اساس نیل پاتل، بازاریابی وابسته “…فرایند کسب پورسانت با تبلیغ محصولات دیگران (یا شرکت). شما محصولی را که دوست دارید پیدا می‌کنید، آن را به دیگران معرفی می‌کنید و با هر فروش که انجام می‌دهید، بخشی از سود را به دست می‌آورید.”

فکر نمی‌کنید این تجارت بازاریابی وابسته کاملاً ابتدایی به نظر می‌رسد؟ به علاوه شما می توانید هر محصولی را در زیر نور خورشید توصیه کنید. در اصل، شما فقط یک تبلیغ کننده هستید، به این معنی که می توانید در هر استراتژی تبلیغاتی که به ذهنتان می آید مشارکت کنید… فقط آن را قانونی نگه دارید.

به عبارت دیگر، بازاریابی وابسته از نظر مدل های پرداخت و سطح مشارکت شما حیوانی همه کاره است. اصلاً به چه معناست؟

مدل های پرداخت بازاریابی وابسته

ما از سه مدل پرداخت اصلی مطلع هستیم، اما اگر مدل دیگری را می‌شناسید، راحت وارد شوید.

  • PPC (پرداخت به ازای کلیک) بازاریابی وابسته – شرکت به ازای همه کلیک‌هایی که ایجاد می‌کنید، به شما کمیسیون می‌پردازد، خواه مشتریان بالقوه خرید کنند یا صرفاً مرور و ترک کنند.
  • بازاریابی وابسته PPL (پرداخت به ازای سرنخ) – در این سناریو، هر زمان که مشتری پیشنهادی شما هر اقدام دلخواه خود را انجام دهد، به عنوان مثال، اشتراک، ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان، ایجاد یک حساب کاربری، کمیسیون دریافت می‌کنید. و غیره نمونه‌هایی از وب‌سایت‌هایی که این نوع بازاریابی وابسته را ارائه می‌کنند عبارتند از ShareASale و Cj Affiliate در میان دیگران.
  • بازاریابی وابسته PPS (پرداخت به ازای فروش) – شکل سنتی بازاریابی وابسته، فقط در صورتی کمیسیون دریافت می‌کنید که مشتری بالقوه شما خرید کند. این محبوب ترین مدل بازاریابی وابسته است و معمولاً بازدهی بهتری نسبت به بازاریابی وابسته PPC و PPL دارد – ثابت نگه داشتن سایر عوامل. به عنوان مثال می‌توان به Amazon Associates، Envato Marketplace، و اکثر فروشگاه‌های آنلاین تم/افزونه.

سطوح مشارکت در بازاریابی وابسته

اکنون که می‌دانید می‌توانید از طریق کلیک‌ها، سرنخ‌ها و فروش درآمد کسب کنید، بیایید به سه نوع دیگر از بازاریابی وابسته از نظر مشارکت نگاه کنیم.

به عنوان پت فلین توضیح می‌دهد، ما سه سطح مشارکت در بازاریابی وابسته داریم:

  • ناپیوسته – در این نوع بازاریابی وابسته، شما مطلقاً هیچ حضور یا اختیاری در جایگاه ندارید. شما فقط از طریق رسانه های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری به محصولات پیوندهای وابسته ایجاد می کنید. اما از آنجایی که ما در حال کسب درآمد از سایت وردپرس شما هستیم، می توانید از این نوع بازاریابی وابسته برای تکمیل درآمد خود استفاده کنید.
  • مرتبط  – در اینجا، شما در فضای آنلاین حضور دارید و محصولات مرتبط با جایگاه خود را تبلیغ می‌کنید، اما پیوندهای وابسته برای محصولاتی هستند که واقعاً از آنها استفاده نمی‌کنید. به عنوان مثال، اگر وبلاگی دارید که وردپرس را پوشش می‌دهد، می‌توانید تم‌ها، میزبانی و افزونه‌ها را بدون اینکه ابتدا هر محصول را امتحان کنید، تبلیغ کنید.
  • درگیر  – شما فقط محصولاتی را تبلیغ می‌کنید که از آنها استفاده می‌کنید و به آنها اعتقاد دارید. شما به محصولات سوگند یاد می‌کنید و آنها را به عنوان بخشی از “رویا” یا فرآیندی که در وبلاگ خود بیان می‌کنید توصیه می‌کنید.< /li>

در رابطه با استراتژی‌های کسب درآمد وردپرس وابسته که در اختیار دارید، می‌توانید از کوپن‌ها، معاملات، بررسی‌های محصول، پیوندهای متنی، پیوندهای بنر، جمع‌آوری محصول، خبرنامه‌های ایمیل، و روش‌های آفلاین استفاده کنید.

3. کسب درآمد از وردپرس با عضویت

WordPress monetization strategies - create membership site

فرض کنید به لطف محتوای فوق‌العاده‌ای که به صورت رایگان ارائه کرده‌اید، مخاطبان درگیر ایجاد کرده‌اید. می‌توانید عضویت‌های پولی را اضافه کنید به بخشی از سایت خود که در آن دوره‌ها و هر شکل دیگری از محتوای ممتاز را ارائه می‌دهید.

بسیاری از صاحبان وب سایت از عضویت پولی سرمایه گذاری می کنند تا منبعی از درآمد غیرفعال را ایجاد کنند. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید و آن را در پشت یک دیوار پرداخت پنهان کنید. با مجموعه عظیمی از افزونه های عضویت وردپرس در اختیار شما، شما می تواند درست همین دقیقه شروع شود.

اگر محصولی دارید، می‌توانید آن را تحت یک برنامه عضویت منتشر کنید، به این معنا که کاربر برای استفاده از محصول به عضویت فعال (و ترجیحاً تکراری) نیاز دارد. به جای فروش محصول، می توانید به جای آن عضویت را بفروشید.

ما کارآفرینان وردپرس را دیده‌ایم که خوانندگان موجود خود را با کمی تلاش به اعضای پولی تبدیل می‌کنند. نمونه‌های خوبی از وب‌سایت‌هایی که با عضویت باعث مرگ می‌شوند عبارتند از موضوع‌های زیبا، Moz و موارد دیگر (البته مهم است که توجه داشته باشید که این سایت‌ها اغلب از چندین استراتژی کسب درآمد وردپرس استفاده می‌کنند).

4. فروش محصولات یا خدمات

the buying process for online stores

یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های کسب درآمد وردپرس، فروش آنلاین مطالب است. در واقع، اگر کسی چیزی را نفروخت، ما هیچ تبلیغ‌کننده، سایت عضویت و برنامه‌های وابسته برای پول نقد نداشتیم.

اگر اجرای تبلیغات، تبلیغ محصولات دیگران یا میزبانی سایت عضویت برای شما مناسب نیست، می‌توانید را امتحان کنید یک فروشگاه آنلاین با WordPress بسازید تا یک سرویس یا محصول را به مخاطبان خود تبلیغ کنید.

هیچ کمبودی در محصولات برای فروش وجود ندارد، به علاوه شما همیشه می توانید مهارت های تخصصی را از طریق صفحه استخدام بفروشید. به عنوان مثال، می توانید خدمات طراحی یا وبلاگ نویسی را مانند خدمات واقعی خود ارائه دهید. شما می توانید هر گونه خدماتی را که خوانندگانتان نیاز دارند مشورت کنید و بفروشید. اگر محصول آماده ای ندارید، از طریق سایت وردپرس خود به فروش مجدد محصول یا خدمات فکر کنید.

اگر می‌خواهید به تجارت الکترونیک کامل بروید، می‌توانید به راحتی با استفاده از افزونه‌ای مانند ووکامرس. یک فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند که هم کالاهای دیجیتال و هم کالاهای فیزیکی را بفروشید، به این معنی که می توانید از تجارت الکترونیک برای تقویت فروشگاه سنگ و ملات خود استفاده کنید. بهتر از این، می‌توانید از بازاریابی وابسته برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید یک وب‌سایت تجارت الکترونیک بسازید، آن را منحصربه‌فرد کنید و جایگاه ویژه‌ای را هدف قرار دهید. تقریباً در هر بازاری رقابت سختی وجود دارد، بنابراین روی آنچه که در آن بهترین هستید یا بیشتر به آن علاقه دارید تمرکز کنید.

using sponsored posts to monetize wordpress site
ماشین مسابقه را به عنوان پست حمایت شده خود در نظر بگیرید فقط زیاده روی نکنید

به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس، می‌توانید از پست‌ها یا نظرات حمایت‌شده، درآمد سریعی کسب کنید. اگر اقتدار کسب کرده‌اید و در جایگاه خود محبوب هستید، کسب‌وکارها شروع به مراجعه به شما خواهند کرد تا نظرات مطلوبی درباره محصولات خود بنویسند.

به عنوان یک مبتدی، نزدیک شدن به شرکت ها با پیشنهادهای خوب مثمر ثمر خواهد بود. فقط اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات مرتبط با مخاطبان هدف خود را بررسی می کنید. بررسی محصولات صرفاً برای پول، اعتباری را که برای به دست آوردن آن زحمت کشیده‌اید خدشه دار می‌کند.

به‌علاوه، وقتی کسب‌وکارها شروع به تماس می‌کنند، سایت خود را در مورد پست‌های حمایت‌شده قرار ندهید. به انتشار محتوایی که باعث ترافیک و اقتدار شما شده است ادامه دهید. یک پست حمایت شده گاه به گاه عالی کار می کند، اما زیاده روی در آن یک استراتژی بلند مدت نیست.

طبق گفته BobWP، “…دیگران ممکن است بخواهند از پستی حمایت مالی کنند که فقط محصول آنها را در زمینه برخی اخبار در صنعت آنها ذکر می کند – یا صرفاً برای تبلیغات بنری یا ذکر در انتهای پست هزینه کنند.”

به این ترتیب، فرصت‌های زیادی برای بررسی پست‌های حمایت‌شده وجود دارد، به‌خصوص اگر بتوانید ترتیبات ماهانه/سالانه را با شرکت‌ها تضمین کنید. فقط در نظرات خود جانبدارانه نباشید زیرا این به یکپارچگی شما آسیب می رساند.

6. بیشتر استراتژی های کسب درآمد وردپرس

راه‌های بسیار دیگری برای کسب درآمد از سایت وردپرسی شما وجود دارد، اما از آنجایی که پوشش همه آنها به یک کتاب الکترونیکی نیاز دارد (شاید بتوانید آن را ایجاد کنید و آن را بفروشید؟)، در اینجا چند مورد ارجمند وجود دارد:

  • کمک مالی – می توانید از طریق سایت وردپرس خود با درخواست از خوانندگان خود برای کمک مالی کسب درآمد کنید. این استراتژی مانند جادو عمل می کند، به همین دلیل است که اکثر سازمان های غیرانتفاعی و غیرانتفاعی با کمک های مالی رشد می کنند. فقط از خوانندگان خود بپرسید.
  • Dropship – هنگام راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، لزوماً برای تبلیغ به کالاهای خود نیاز ندارید. Dropshipping برای WordPress به شما امکان می‌دهد از محصولاتی که دارید درآمد کسب کنید مالک یا موجودی نیست. شما محصول را در سایت خود قرار می دهید و وجه را از خریدار دریافت می کنید. سپس، از عرضه‌کننده‌ای که محصول را مستقیماً برای خریدار ارسال می‌کند، با نرخ ارزان‌تری خرید می‌کنید.
  • یک هیئت شغلی ایجاد کنید – اگر تولیدکننده محتوا هستید و به وبلاگ نویسان غذا می‌دهید، می‌توانید یک تابلوی شغلی ایجاد کنید. آیا به طراحان و توسعه دهندگان وردپرس پاسخ می دهید؟ می توانید برای آنها یک تابلوی کار ایجاد کنید. با سازمان‌های غیرانتفاعی که نیاز به ارتباط با مشاغل برای کمک‌های مالی دارند، کار کنید؟ برای آن هم می توانید تابلویی طراحی کنید. در اینجا چند تبلیغ شغلی مرتبط با وردپرس پرطرفدار برای الهام گرفتن از ایده‌هایتان وجود دارد.

این استراتژی‌های کسب درآمد وردپرس به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان در سایت وردپرس خود درآمد کسب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر چیزی که در زندگی ارزش داشته باشد، نیازمند تلاش سخت است. همانطور که همه ما می دانیم موفقیت 99% تعریق و 1% الهام است. بنابراین با ایجاد محتوای با کیفیت، تمرکز بر سئو و ادامه بهینه سازی سایت خود برای خوانندگان، به کار بر روی ساخت وب سایت و برند خود ادامه دهید.

امروز، 1% الهام مورد نیاز شما را به شما پیشنهاد دادیم. آیا برای چالش آماده ای؟ آیا فکر می کنید آنچه را که برای تامین 99 درصد تعریق لازم است دارید؟

آیا سایر استراتژی های کسب درآمد وردپرس را می شناسید که به آنها اشاره نکردیم؟ اگر چنین است، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن را به این پست اضافه کنیم و با ذکر نام به شما اعتبار دهیم. به سلامتی و موفق باشید در ساخت موله امسال!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا